zondag 2 september 2012

Sprakeloos

Jeetje, ik ben een beetje sprakeloos. Dan nodig je Elly uit om een keer Gast Designer te zijn voor je blog. Gezellig wat over en weer mailen, leuk contact, een eerste mal toegestuurd, gewoon om te kijken of het van beide zijden bevalt. Samen afgesproken: geen tijdsdruk hoor, gewoon lekker op je gemakkie. Ik zie wel wanneer je tijd hebt om met deze mal te spelen. En dan krijg je een dag later deze geweldige foto's in je mailbox!!

Ik had Elly al laten weten dat ik helemaal gek ben op haar kaartjes in 1 kleur. Dat heeft ze dus ter harte genomen want ze heeft speciaal voor ons dit mooie kaartje in mijn favoriete stijl gemaakt. Is het geen plaatje?

Voor het hart van deze kaart heeft Elly de Floral Flourishes Stans 6003/001 Leaves en 6003/0008 Swirl en Embossing Stencil Bloemen nr. 4 gebruikt.

En in de hoeken van de kaart is mijn nieuwe Cutting- en Embossing Stencil 6002/0135 gebruikt.

Wil je Elly in levenden lijve zien? Zij demonstreert regelmatig bij Doe@Ding in Spijkenisse, één van de leukste hobbywinkels van Nederland met een breed scala aan artikelen van vrijwel alle toonaangevende hobbymerken.

Alle materialen van Joy!Crafts en Noor! Design die Elly op kaartje gebruikt heeft zijn uiteraard hier verkrijgbaar. Neem dus snel een kijkje in hun vernieuwde webshop!

Elly, bedankt voor je bijdrage. Ik hoop heel binnenkort meer van je te kunnen laten zien....

25 opmerkingen:

  1. Gorgeous and very elegant card, Jolanda!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi. prachtig effect met 1 kleur.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja elly heeft weer een schitterend mooi kaartje gemaakt


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd een prachtige kaart! En die hoeken vind ik zooo leuk!
    Ik volg Elly ook op haar blog en geniet altijd weer van haar prachtige creatie´s!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan alleen maar zeggen GEWELDIG

    een fijne zondag
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi meis
    wauw hier hou ik zo van, alles in 1 kleur
    ik vind het vrij moeilijk om te doen, maar dit is een perfect model
    Elly je bent een topper meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend he? Ja ze maakt fabelachtige mooie kaarten hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een beauty zeg. Complimenten

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. begrijpt zeker dat je hier sprakeloos van word,zoveel mooi's op een kaart geweldig!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp dat zelfs jij sprakeloos wordt na het zien van deze kaart. Het lijken wel allemaal nieuwe mallen. Heb ik teveel gezegd? Fijne middag. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwwww wat heeft Elly een prachtige kaart gemaakt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww wat een geweldig mooi kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw het is inderdaad een plaatje, wat ontzettend mooi gedaan door Elly. Een toppertje.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Elly heeft weer een schitterende kaart gemaakt. Het is een plaatje met haar zo mooie stijl.
    Heerlijk om te zien.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!! Bedankt voor alle leuke reacties hoor meiden!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig kaartje .ja die mallen vlogen vandaag de shop uit haaa groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op en top een echte Elly. Zoals altijd om te kwijlen :-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GEWELDIG!!!! Onwijs mooie combi en dat alles in één kleur... echt een bijzondere uitdaging!!!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stijlvolle kaart heeft Elly gemaakt, heel mooi!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yeah.. Deze kaart vind ik echt geweldig.. !! Alles in 1 tint met de randen bewerkt. !! Super !!
    Ik probeer t keer op keer, maar kom dan niet tot het gewenste resultaat.

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen