dinsdag 4 september 2012

Fight Cancer

Zaterdag 8 september start in Waalwijk de 80 van de Langstraat! Mijn voetbalvriendinnetjes Kimberly en Brigit kwamen op het idee om mee te lopen en ze houden hierbij meteen een actie voor een goed doel. Het KWF sprak hen wel aan. Vooral omdat je erg vaak verhalen hoor (uit je nabije omgeving) van weer een "slachtoffer" van kanker.


De meiden proberen dus zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het KWF en ik wil jullie, als volgsters van mijn blog, ook vragen deze actie te steunen!

Klik hier voor meer informatie!

15 opmerkingen:

  1. een heel mooie actie,ik wens de dames veel succes hiermaa, ik steun de KWF al maandelijks, omdat mijn schoonvader, een goede vriendin en collega de strijd met deze vreselijke ziekte helaas hebben verloren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    ik steun maar 1 fonds, en dat is het longfonds
    het heeft ten slotte mijn man's leven gered met 2 nieuwe longen
    ik verkoop van huis wel eens wat aan charm of sieraden en dat gaat in een speciale pot en als ik 100,- bijelkaar hebt dan stort ik dat naar hun.
    bijna al mijn familie leden hebben kanker gehad en sommige overleden, maar ik leef op dit moment
    dus sorry dat ik niet mee doe meis, ik geef altijd een eerlijke mening en de waarheid, en verwacht het ook altijd terug , ik vind het wel tof dat je dit doen hoor meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Applaus voor dit soort initiatieven,
    Kanker is nog steeds volksziekte nr 1!
    Wij steunen ook trouw het KWF.
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Operate that mile quicker, go longer, extra reps, extra sets, bigger jumps, deeper lunges, superior sort.



    Also visit my blog post free weights for sale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very first, you should know the sort of dumbbell
    that you might want to get.

    Feel free to surf to my blog post: View Results

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I wanted to advise seniors on overall health and exercise.



    Here is my blog post just click the up coming website

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh, so you have created it all of the way
    by means of and you are emotion really good about you.

    Feel free to visit my homepage - adjustable weights

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bend the leg nearest to your chair at the knee 90 degrees to ensure your knees remain together plus the
    foot from the bent leg is projected out powering you.


    Here is my homepage :: best adjustable dumbbells

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Everything might be finished by this straightforward still innovative machine.


    Also visit my web-site ... please click the next web page

    BeantwoordenVerwijderen
  10. With these dumbbells, you'll be able to be confident that you is not going to only get your desired overall body, but it surely may even assist you to have a very cleaner and even more arranged training place.

    My web-site - please click for source

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Effortless to transport, uncomplicated to store, and straightforward for the wallet,
    it really is quick to see that there are possibilities within the marketplace which could be preferable to cheap adjustable
    Bowflex bells to some people.

    Feel free to visit my blog: Get the facts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is not a silent machine, the audio good quality
    is not superb, nor is there a coronary heart price observe.


    Here is my site Rednecktube.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Perhaps you might have noticed the commercials that element a terrific hunting 50 yr outdated girl or the forty
    one thing man that still rocks for just a rock and roll band.


    my web site: weights dumbbells adjustable

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anyway, here is a quite uncomplicated program I followed in my prime, that you
    may want to test, that could likely consider you 1-1 1/2 hours every day, three times
    weekly at home, when you have dumbells along with a household gymnasium
    like Bowflex or anything comparable in your own home.

    My weblog ... please click the following website

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Completely a person uncomplicated exercise with totally free weights offers you
    a wider vary work out.

    my website - dumbbells for sale

    BeantwoordenVerwijderen