donderdag 20 september 2012

CD Folder

En vandaag hebben we weer een jarige in ons midden en dat is onze Tiets. Het zou leuk zijn als jullie een berichtje achterlaten op haar blog om haar te feliciteren. Tiets, ook namens mij en de andere Noor! Meiden van harte gefeliciteerd!

En omdat het Tiets haar verjaardag is laten we vandaag ook weer een mooi kunstwerkje van haar hand zien en vandaag is dat deze CD folder.

De stempel die Tiets gebruikt heeft is van Krista Smith en het papier van My Minds Eye Bluebell.

De binnenzijde van de CD folder is met een harmonica stukje ingezet zodat je er envelopjes in kunt plakken. In de rechterpocket zit een craft zakje met daarop een kant-en-klare bloem van My Minds Eye.

Aan de linkerzijde heeft Tiets als eyecatcher mijn nieuwe Noor! Design mal 6002/0149 gebruikt gestanst uit Kraft paper. Nog een paar daagjes geduld en dan liggen ze eindelijk in de winkel! Maar ze zijn nu al als pre-order te bestellen bij HobbyVision.



Klik op onderstaand artikel om het direkt te bestellen:


 

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave creatie weer en Tiets gefeliciteerd meid
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tiets van harte gefeliciteerd, ik vind je kaart prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, een echt Tiets-kunstwerk! Heb grote bewondering voor haar hoe zij haar creaties altijd weet te maken.
    Ik heb haar inmiddels gefeliciteerd op clubs, maar ook vanaf hier Van Harte Gefeliciteerd en een hele gezellige dag!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart heel mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOI TIETS
    GEFELICITEERD lieverd
    ik hoop dat je dag top zal zijn, en veel plezier zal hebben, vast wel, hihihihihihih
    op de club heb ik ook al gereageerd lieverd
    je creatie is een beauty lieverd
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een kunstwerk Tiets! Prachtig!
    Ook hier mijn felicitaties, ik hoop dat je veel post en cadeautjes krijgt!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi tiets
    van harte gefeliciteerd en wat een schitterend kaartje

    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je verjaardag Tiets
    erg mooie kaart is het.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen