vrijdag 7 september 2012

100.000 bezoekers alweer!!!

Ik weet nog dat ik mijn blog begon, begin april van dit jaar. En nu, begin september, slechts 5 maandjes later zijn we de 100.000 bezoekers al gepasseerd. Ik wil nogmaals al onze trouwe volgsters bedanken voor alle bezoekjes. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn blog en ook aan de spullen van Noor! Design die van mijn hand op de markt komen. Dit aantal bezoekers is dus wel weer reden voor een feestje!!



Ik vond dat dit enorme aantal bezoekers ook wel een wat grotere candy verdiende. In overleg met Joy!Crafts hebben we dus besloten een Trouvaille machine cadeau te doen!

Wat moet je doen om deel te nemen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Noor! Design" logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy loopt tot zondag 09 september 08.00 uur en dan zal ik een winnaar trekken met random. Iedereen succes gewenst en ik hoop dat jullie allemaal meedoen!


98 opmerkingen:

  1. Wow gefeliciteerd!!Wat een super gave candy!! Hij zal zoooo mooi staan op mijn bureau!! Iedereen véél succes en een zonnig maar vooral een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo,wat een mooie candy wie zou die niet willen hebben gefeliciteerd met zoveeeeeel bezoekers.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte met de 100000 bezoekers en wat verwen je ons met deze gave candy

    liefs ssan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW wat een mooie candy, daar wil ik graag aan mee doen..
    en natuurlijk gefeliciteerd met het grote aantal bezoekers..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met dit behaalde resultaat en wil dit nu niet winnen..ikke wel hoor.kan ik ook de grote stansen kopen..succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Jolanda Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Ik heb dit apparaat al dus doe niet mee, maar alle andere deelnemers heel veel succes. En Jolanda jou wens ik nog veel meer bezoekers. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, vind t ook niet gek, want er staat altijd wel wat leuks op je blog, dus ja dan komen
    de mensen graag kijken he, en wat een super candy, ik blijf zeker nog vaak langskomen.
    Liefs en groetjes Elna.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooww... Wat ontzettend veel bezoekers.. Gefeliciteerd !! Maar er komen er vast nog veel en veel meer bij... Ik weet nog als de dag van gister dat mij werd gevraagd om op het blog een kijkje te nemen... Sinds dien kom ik elke dag even langs om alle leuke berichten te kunnen lezen... Altijd geweldige uitleg en mooie creaties..

    En alweer zo een ontzettend gave candy !! Wat zal deze ontzettend leuk staan in mijn eigen hobby hoekje... Hier maak ik met liefde een plaatsje voor vrij !! Ik wil natuurlijk graag een gokje wagen..
    En zla hem meteen ook op mijn blog plaatsen..

    Ga vooral zo door !!

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het verbaast mij niks hoor dat je al zo veel bezoekers hebt gehad. Als je zo'n leuke blog als deze eenmaal bezocht heb, dan blijf je maar komen :D
    Bedankt voor de kans om deze geweldige candy te winnen.

    Groetjes Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een gave candy. En al 10.000 bezoekes gefeliciteerd hoor. Ik waag graag een gokje voor deze geweldige candy
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ik zit weer op mijn telefoon te typen en zie dat ik een nul vergeten ben. 100.000 bezoekers bedoel ik natuurlijk.
      groetjes Alexandra

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd Jolanda met deze aantal bezoekers en ik doe graag mee met deze supercandy.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Ben helemaal sprakeloos...!!!
    Wat een prachtige candy, zeg!
    Je komt in mijn sidebar te staan, hoor!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd!! En wat een leuke candy!! Jullie loge staat al een hele tijd op mijn blog :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met al de bezoekers, en wat een geweldige candy. De logo staat al van het begin op mijn blog. Fijne weekend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow...wat veel bezoekers....en wat een ongelooflijke kado.
    ik doe graag weer mee om een kansje te wagen.
    veel succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met zo`n gigantisch aantal bezoekers
    en wat een super Candy geef je weg.
    Helemaal te gek zeg iedereen veel succes en
    op naar de 200.000 bezoekers

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou dit is toch helemaal te gek zoveel bezoekers
    en dan ook nog een hele gave candy weggeven
    ja natuurlijk doe ik hier aan mee
    dat zou een lot uit de loterij zijn om zoiets moois te winnen
    ik ga hier zitten duimen draaien hoor
    bedankt voor deze geweldige kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw zeg 100.000 bezoekers! Dat is zeker wel een felicitatie waard!
    En dan nog ons de kans geven op zo'n geweldige candy, om stil van te worden. Dank je wel voor deze kans

    groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super zeg 100.000 bezoekers in goe een half jaar!! Maar goed het is hier ook goed toeven hoor er staan altijd veel tips, leuke voorbeelden en vaak candy's op. Deze Candy is toch ook weer super gaaf. Heel er gefeliciteerd met het succes van dit superblog.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi meis
    WAUW wat een aantal hits meis, gefeliciteerd, je blog is ook zo geweldig meis
    dank je wel voor de kans om deze super machine te winnen, als ik maar een geluk had dit jaar
    het lijkt me een geweldige machine om mee te werken, de mijne is bijna kapot, het gaat steeds zwaarder en moeilijker, dus wie weet!!!
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben weer terug van even weggeweest en wat zie ik 100.000 bezoekers dat is een felicitatie waard zeg dus bij deze Gefeliciteerd.
    En dan zo'n mooie candy daar doe ik natuurlijk graag aan mee.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauww, wat een super gave candy!! Hier wil ik graag een kansje voor wagen!! Dank je wel voor de kans!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. GEFELICITEERD met je 100 000 bezoekers,
    maar wat wil je met een blog met zoveel moois erop.


    wil graag ook een kansje wagen op zo'n mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Jolanda wat gaat het vlug.
    dank je wel voor deze prachtige kans.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd met je 100 000 bezoekers.
    Volger ben ik al een tijdje en ik zou graag een kansje wagen !

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met dit geweldige aantal. Het is dan ook een erg leuk blog en ik kijk er zeker wel een paar keer per dag op. Ben altijd weer nieuwsgierig naar wat er nu weer voor moois op staat. Bedankt voor alle inspiratie en voor de kans op deze geweldige candy.

    Liefs Johanna
    P.S. Knuf aan de kleine Noor die mooie meid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd! Dat is veel, zeg.
    En wat een gave candy.Om die te winnen... Dan zou ik eindelijk ook van die mooie stansen op mijn kaarten kunnen gaan verwerken.
    Spannnend!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met je schitterend groot aantal bezoekers en daarvan ben ik ook dagelijks even aan het snuffelen.
    Groetjes van Janny en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Dat komt gewoon omdat er zoveel leuke dingen op je blog staan, dan komen we iedere keer weer even kijken. Ik waag graag een gokje en doe dus mee aan je candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers.
    Kan ook niet anders met zo veel mooi spulletjes, altijd de moeite waard om dagelijks even rond te snuffelen.
    En dan ook nog zo'n geweldige candy, ik waag een gokje.

    Liefs, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd! Maar dit is dan ook een superleuke blog met voor iedereen wat wils.
    Mijn complimenten hoor!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Kan ook niet anders met een blog waar je zoveel van kan leren en zoveel nieuws ziet. Wil graag een kansje wagen op deze leuke candy.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het gaat als een speer, zoveel bezoekers in zo'n korte tijd, maar het is dan ook wel een heel bijzonder blog natuurlijk met al die nieuwtjes, op naar de 200.000.
    Ik wil weer een poging wagen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte met dit grote aantal
    bezoekers.
    Het is ook zeker de moeite waard hoor,
    ben ook een grote fan.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hieperdepiep wat een aantal
    maar het is ook de moeite waard om iedere keer even te komen kijken
    wat een prachtige creaties staan hier altij weer op

    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gefeliciteerd met je 100.000 bezoekers wat een geweldig aantal en dat is zo'n korte tijd.
    Je maakt geweldige creaties ik bewonder ze altijd met veel plezier.
    Ik zou graag een kansje wagen.
    Ik wens iedereen succes met deze candy.
    Want dit is een geweldige candy en zet hem dan ook in mijn side bar

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Proficiat met 100.000 bezoekers. Wat een mijlpaal!! Bedankt voor de kans op de Trouvaille!!
    Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, wat veel bezoekers alweer, maar ja je hebt dan ook een geweldig inspirerend blog!
    I Love it!!!!!
    Wat een hele gave candy! Ik waag graag een kansje.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zoooo das niet verkeert zoveel bezoeker
    Ik ga zeker een gokje wagen
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met de 100.000ste bezoeker. Wat een mijlpaal.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Die 100.000 Marke geknackt! Herzlichen Glückwunsch dazu.
    Eure Seite ist aber wirklich immer wieder besuchenswert.
    Viele Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oo zoveel bezoekers, super Jolanda, gefeliciteerd hoor en ik waag graag een gokje hoor
    Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gefeliciteerd met je fantastische aantal bezoekers.
    Kom dagelijks even langs omdat er bijna altijd wel een nieuw berichtje is.
    Wil heel graag een kansje wagen.
    Heb de machine nog nooit in het echt gezien, maar je hoort er wel fantastische verhalen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw, wat veel bezoekers in zo'n korte tijd.
    Dit spreekt natuurlijk voor zichzelf.
    En wat een super candy is dit, nou ik waag een gokje.
    Bedankt voor de kans om te winnen.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jeetje zeg wat een geweldige candy en wat super dat je al zoveel bezoekers en volgers hebt.
    Hartelijk gefeliciteerd en ik ga natuurlijk weer een kansje wagen.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een gave candy, dank je wel voor de kans
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wat een lief gebaar deze candy
    maar ja ook een leuk blog

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super gave candy!!!! Doe heel graag mee !!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat veel bezoekers in korte tijd . . .super
    Prachtige candy . . ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zoveel bezoekers alweer het is ook niet zo gek het is ook een heel leuk blog.
    Prachtige candy ik doe graag mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. wauw wat gaaf in zo'n korte tijd al zoveel bezoekjes, gefeliciteerd.
    ik wil wel een kansje wagen, het is een fantastische candy.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wow 100.000 gefeliciteerd. dat heb je snel gedaan. :)

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers in zo'n korte tijd!! Schitterende candy.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  54. super zeg!! wat gaat dat snel, gefeliciteerd hoor!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Van harte gefeliciteerd met de 100.000 bezoekers! Wat een aantal zeg, daar mag je met recht trots op zijn, dat is toch een stukje waardering voor je blog en voor je creacties! Wat leuk dat je deze mijlpaal samen met ons wilt vieren door zo'n gave candy weg te gaan geven! Ik doe gezellig mee hoor! Het logo staat al op mijn blog, ik heb alleen problemen met blogger, mijn sitebar staat helaas niet meer aan de rechterkant maar onder mijn berichten.... Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  56. De 100.000 is al weer gepasseerd en wat een super candy
    ga je weggeven ik wil graag een gokje wagen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers maar dat kan ook niet anders met al het moois wat hier staat en alvast bedankt voor de kans op die super mooie candy :D

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd met het behalen van zoveel bezoekers
    Je blog is het zeker dubbel en dwars waard
    Veel succes verder en da zo door
    Kom graag iedere dag kijken
    Zelfstandig mijn vacantie adres
    Ps kan geen logo op mijn blog zetten omdat dat niet lukt met mijn iPad

    Groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Super geweldig zo veel bezoekers.
    En dit apparaat wilde ik al zo graag hebben en nu maak ik misschien ook nog een kansje
    Top

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers in zo'n korte tijd en super dat je zo'n gave candy daarvoor gaat weggeven. Ik ben volger en heb je logo geplaatst op mijn blog. Veel succes verder met de verloting. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. gefeliciteerd het het behalen van zoveel bezoeker.
    echt geweldig en dat in een korte tijd.

    groetjes Martha en Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat een gave candy en ik waag graag een gokje. Zou geweldig zijn zo'n machine, mijn cuttlebug wordt ook ouder en het draaien gaat best zwaar af en toe als mijn arm niet echt wil meewerken (niet zeuren Thea, er zijn veel ergere dingen).

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oh wat super zeg!! Ik heb ook nog nooit een blog gezien dat in zo korte tijd zoveel volgers had en zoveel bezoekjes!! Dat zegt toch wel iets van het blog!!!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een fantastische prijs. Als ik die ga winnen dan ben ik helemaal in mijn nopjes.
    Nu maar duimen hè.
    Ga zo door met jullie blog.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers. Ik denk dat er nog velen zullen volgen want dit blog is super leuk.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hallo Jolanda,
    Wat een leuke candy :-) Heel lief dat je die met ons wil delen.
    Ik wil graag een gokje wagen en heb je candy op mijn blog zetten.
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook komt gluren;)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Binnen een half jaar 100.000 bezoekers en ruim 600 volgers. Dat is toch om stil van te worden ... Nee eigenlijk niet, het verdient een vreugdedans om de tafel :-) Gefeliciteerd, het zegt genoeg over jou en je producten. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een mijlpaal Jolanda,
    gefeliciteerd!!
    En dames, GO FOR IT!
    Het is een prachtig apparaat!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Geweldig wat een boel volgers.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gefeliciteerd met al julie volgers, heb ook een kleine poging gewaagd je immers maar nooit .

    Gr, Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat is dat geweldig Jolanda gefeliciteerd hoor.
    groetjes harma

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik waag ook graag een gokje op je mooie Candy en gefeliciteerd met je mooie prestatie.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Gefeliciteerd hoor, geweldig resultaat, ik waag dan ook graag een gokje!!

    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat geweldig zo veel volgers. Gefeliciteerd en het is dan ook een hele leuke site. Ik kijk elke dag wel even op jullie blog of er weer wat nieuws is (haha niet vertellen aan mijn werkgever). Ik wil dolgraag meedoen met jullie candy. Ik heb de trouvaille al heel lang op mijn wenslijstje staan en ik wil dolgraag een kansje wagen. Groetjes en een prettig weekend. Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een gave candy!!!!
    Gefeliciteerd met 100.000 bezoekers!!! op naar de 150.000 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi

    Ik ben net volger bij jullie geworden en wat een leuke blog zeg!!
    Dit word een fijne met veel inspiratie!!
    Ik doe ook graag mee met jullie gave Candy!
    Groetjes CreaLautje

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoihoi,

    Wat super leuk dat ik zonder blog ook mee mag doen! Ik kijk elke dag want er is ook echt elke dag iets nieuws op het blog !! Ik kwam er achter dat ik nog geen volger was (shame on me ) maar uiteraard meteen geworden haha. Wat GAAF die machine ik heb een CB maar merk af en toe dat hij wat aan de kleine kant is .. dus het zou helemaal fantastisch zijn als hij straks in mijn knutselkast stat te pronken =)
    Zou ik je bijna vergeten te feliciteren met die 100.000 bezoekers ! Echt geweldig maar ja wat wil je met zulke geweldige produkten en zo'n blog! Ga zo door !! Lieve creatieve groetjes Paula ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo Jolanda,

    Gefeliciteerd met het succes van je blog.
    Doe graag mee voor deze fantastische candy!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  79. I have been following your blog for a while now, and I have to tell you that it has been a pleasant experience so far. Congratulations!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. FF op nieuw ingevoerd hoor mijn naam
    Die andere link werkte helaas niet
    hugs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Gefeliciteerd Noor met zoveel bezoekers.
    Het is idd een heel boeiende en prachtige blog.
    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een schitterende Candy geef je weg, waag graag een kansje hoe klein hij ook is.
    En van harte gefelickteerd 100.000 duizend bezoekers wauwwwww, dat is niet niks.
    Ga zo door, wens je een fijn weekend groetjes van ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  83. wat een schitterende kans die ik niet laat liggen , bedankt en van harte met de 100.000 bezoekers
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Gefeliciteerd met de 100.000 bezoekers.
    Wat een prachtige Candy gaan jullie verloten. Zou deze graag willen willen, omdat ik een Double Do heb en daar gaan de allergrootste mallen van de Grand Spellbinders niet door. Gebruik nu alleen de 4 kleinste maten. Kan ik de grote ook gaan gebruiken. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd met zoveel bezoekers én volgers!
    Wauw, das een supergave candy!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  86. wauw gefeliciteerd met al de bezoekers en volgers het is in ieder geval een super candy gr janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Gefeliciteerd met 100.000 volgers
    En wat een super leuke candy
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Supergave candy weer en gefeliciteerd met zoveel bezoekers, niet zo verwonderlijk hoor ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  89. gefelicitterd met zoveel bezoekers, maar dat is echt verdiend, zulk een prachtig blog, ik doe graag mee met je candy vindt het een super gave candy
    bedankt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een super candy!
    en natuurlijk van harte gefeliciteerd met zoveel volgers!
    Maar dat is natuurlijk niet voor niets......

    Groetjes martine.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een schitterende candy en wat leuk om al zoveel volgers te hebben.
    Wil graag een kansje wagen en succes.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wonderful candy thanks for the chance to win, just found your blog what wonderful creations you produce.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een gaveeeeeeeeeeeeeeee candy. Ik ben een grote fan van jullie. Kom elke dag wel even langs. Dus ga zo door!!!!!

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Zou het heel leuk vinden deze Trouvaille te winnen grtjs Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  95. super mooi Trouvaille machine,lijkt mij erg leuk en een eer om te winnen!!

    liefs gerrie

    BeantwoordenVerwijderen