dinsdag 26 juni 2012

Google Translate

I also would like to welcome our fans from abroad. I was excited (but also suprised) to see how many foreign visitors we already get daily on our blog. But seems a bit hard to me for you to read it al in Dutch.... LoL! ;-)


For that reason I did add the Google Translate Gadget here in my sidebar at the right so that you can translate my blog in any required language.

I would love to hear from you all where all you foreign friends buy our Joy!Crafts products. Hope you all will leave some comments with your favorite online shops abroad etc. Or are the products hard to get in your country? Also that is something we would love to hear so that we can try to improve the distribution in your country. Thanks for your efforts and hope you all enjoy visiting our blog!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, leuk dat je zelf internationale volgers hebt!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda die Google trranslate werkt niet.
    Hebben we ook al langer problemen mee op MD Challenge blog. Nergens een werkende te vinden, heel lastig, dus blijven we vertalen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het heeft met je Internet Browser te maken Anita, bij een hoop mensen werkt hij gewoon wel hoor!

      Verwijderen
  3. Hi Jolanda, hier in Zuid Afrika, hebbe wij Country Crafts hier in Johannesburg, en Joan is de eigenaaress, en al de Joy spullen zijn daar te krij. Gelukkig voor ons. Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat fijn Ursula! Ik ga morgen deze winkel meteen toevoegen in mijn sidebar

      Verwijderen
  4. hoi meis
    ik koop het gewoon in de hobby winkel in lelystad
    of op de beurs in zwolle, de post komt zo vaak niet aan hier, dus ik vertrouw het niet
    zometeen koop ik, betaal, en het komt niet binnen, is al vaker gebeurt, en ik heb maar een zw uitkering dat is niet veel, en als je dan je geld + je spullen niet krijgt, dan ga je echt voorzichtig zijn met je online bestellingen meis
    zo heb ik 2 x een candy gewonnen uit het buitenland, en zijn net zo hard retour gezonden
    dus vandaar mijn wantrouw, en ik wil zien wat ik koop
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen