donderdag 31 mei 2012

Multifunctioneel

Jeetje, ik zie net dat we al bijna aan 300 volgers zitten. Hoe ongelooflijk is dat! Toch even snel iedereen weer persoonlijk bedanken hoor. Ik vind het helemaal leuk dat jullie zo trouw mijn blog bezoeken.

Vandaag even een huishoudelijke mededeling, voor diegenen die het nog niet wisten. Wisten jullie dat onze Floral Flourishes stansjes te gebruiken zijn in alle gangbare Stans- en Embossing machines? Dus echt niet alleen in de Joy! Trouvaille machine.

Dus zo ook in de Sizzix Big Shot. (bij Hobby Totaal Service nu een tijdelijke Sizzix Starterkit verkrijgbaar waarmee je direkt aan de slag kunt)

Omdat de Floral Flourishes stansjes erg gedetailleerd zijn willen we jullie nog even een tip mee geven hoe deze mallen te gebruiken in je Big Shot zodat alle ieniemienie details goed uitgesneden worden.


De volgorde:
  1. Transparante plaat
  2. Stans Floral Flourishes (met de snijkant naar het papier)
  3. Papier dat je wilt gaan snijden
  4. Transparante plaat
  5. Extra velletje A4 papier dubbelgevouwen
  6. Multi-platform met alle tabbladen

Het extra velletje A4 geeft dus iets meer druk op het stansen waardoor er geen stukjes in je papier blijven hangen. Op deze manier voorkom je problemen en krijg je altijd een mooi gestanst vormpje zoals Design Team Member Corina hier laat zien. Corina gaat hier natuurlijk ook weer iets moois me maken voor jullie dus later meer!

11 opmerkingen:

  1. Zijn zeker leuke stansjes, gebruik ze vaak, maar ik heb ook de big shot en geen/nooit extra velletjes papier nodig hoor, alles draait als een tierelier,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En in de Vagebond doen ze het ook heel goed zowel in de Big Shot als Vagebond geen extra velletjes nodig ze doen het prima en zijn o zo leuk.
    Groetjes,
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Stanzen sind aber auch genial und sie gehen super mit der Big Shot

    LG Sonja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de stansen werken prima. heel mooi. gedetailleerd. heb gisteren nog weer een nieuwe gekocht. ik werk met de cuttle bug .
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de cuttlebug (nog) daar gaat het ook prima mee, alleen vind ik wel dat de platen erg snel slijten.
    De stansjes zijn geweldig mooi!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ben benieuwd wat voor moois ze weer gaat maken met je mooie mal(len)

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik ze met de cuttlebug, wat extra mica erbij en ze doen het perfect
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb de vagebond en de cuttlebug maar heb ze nog nooit gekocht maar denk dat ik ze toch maar eens aan ga schaften grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind die stansen zoooo mooi! Ik ga ze zeker op mn verlanglijst zetten :) Ben benieuwd wat er gemaakt gaat worden met dat mooie hart. Ik zou er iets van een trouwkaart mee maken..
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen