dinsdag 8 mei 2012

Lift Challenge #16

Het is weer dinsdag en dan is het wekelijks weer tijd voor een nieuwe uitdaging op het Nederlandse Lift Challenge Blog van Cornelie, Nadine, Jose en Marjan. Vandaag alweer challenge nummer 16.


Een nieuwe uitdaging voor jullie vandaag, dit keer door Marjan uitgezocht. Gekozen voor een frisse kaart van Piradee Talvanna. Dit zijn de dingen die de dames terug willen zien op je kaart:

1. De pockets - de labels - de pocketkaartjes - een pin en de ronde vorm
2. Op de pocketkaartjes de tekst
3. Als je er stikwerk op gebruikt is dat top, maar dat is niet strikt een voorwaarde

Ik heb aangeboden om deze week sponsor te zijn. Voor de winnaar stel ik de volgende 4 Lizzy Clear Stamps beschikbaar:


Doen jullie allemaal mee? Vergeet ook niet deze "ik doe mee" blinkie op je eigen blog te plaatsen!


Wanneer je een kaart hebt gemaakt voor de Lift Challenge, kun je deze onder aan het bericht op het Lift Challenge Blog linken bij Mr. Linky. Hoe werkt dat nu precies? Klik hier voor een duidelijke uitleg. Je hebt de tijd tot zaterdag 19 mei 12.00 uur.

Veel plezier met deze challenge, ik ben heel benieuwd naar jullie kaartjes!



3 opmerkingen:

  1. veel succes allemaal,
    ik doe niet mee dat kan ik niet maken..
    wat super zeg dat je wilt sponseren

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke bedankt voor de sponsoring. Erg leuk dat je onze challenge ook hier op je blog zeg.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen